29 December!

Idag lagade jag till julmaten som jag fick av mormor bestående av revbensspjäll, svampsås och potatis. Det är verkligen bland det godaste som finns :) Efter maten gick vi ut en sväng på baksidan med Zeke och Vanja. Zeke lufsade runt i snön men Vanja var lite reserverad och tyckte det var läskigt. Våran granne kom ut och hälsade och tittade på gullungarna, hon tycke att de var jättesöta. Och ja, det är de verkligen våra små älsklingar! De är verkligen helt UNDERBARA (och självklart menar jag Kosmos då också).

Ikväll har jag jobbat med Henrietta och Marianne, hon är verkligen superbra! Vi har haft en mkt trevlig och mysig kväll på jobbet! Jag älskar att arbeta där och alla är så snälla, goá och underbara.

När jag kom hem stod mitt hjärta och lagade tacos till oss, Gabriel är verkligen allt jag någonsin har önskat mig! Han förgyller mina dagar med kärlek och glädje, han är bäst och jag är verkligen världens lyckligaste tjej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback