27 December!

Mamma och Jag

Mormor

Pappa och Gabriel

Gabriel, Jag och Pappa

Mamma och Jag

Mormor

Gabriel, Jag och Pappa

Mamma

Pappa före klippning

Pappa efter klippning


Idag har vi firat jul här hemma hos oss med mamma, pappa och mormor. Vi åt räksmörgås, fikade och delade ut paket. Till mamma och pappa hade vi köpt säsong 4 av two and a half men och till mormor och morfar hade vi köpt tygtomtar. Av mamma och pappa fick Kosmos, Zeke och Vanja fick varsin matskål med texten: Princess till Vanja och Prince till grabbarna + att de fick en leopardfärgad transportbur som var superdupersnygg! Vi fick pengar av mormor och morfar + en chokladask och av mamma och pappa fick vi pengar, en matta med kinatecken, ett överkast med kina tecken, två afrikanska statyer, två afrikanska ljuslycktor, en borrmaskin + skruvset, ett blått skärbräda med en fisk på, ett rött skärbräda med en köttbit på och en chokladask! Jag är supernöjd med allt :) Mormor hade även med sig revbenspjäll, svampsås och biffar till oss eftersom vi inte firade julafton hemma hos henne och missade den goda maten, det ska bli riktigt smarrigt för det är bland det bästa som finns :)

Sedan klippte jag pappa och resultatet blev mkt lyckat som alltid! En vacker dag ska jag bli frisör och det kommer jag att trivas ypperligt med!

En del av julklapparna:


Det var en jättemysig dag för jag har världens bästa släktingar!
Kom gärna hit snart igen och ta då även med morfar :) Love!


Kommentarer

Postat av: Frida

Ni ser ut att ha haft en mysig dag! =) mycket fint ni fick. Hoppas vi ses snart. kram på er

2009-12-27 @ 21:09:00
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: Helen Ankar

Hoppas att du får lite tid till att bara få vara med dina nära och kära. Jobbet får ju inte ta all din tid.

Vilka fina kort du tagit, har suttit och tittat på dina fina bilder.

Kram

2009-12-28 @ 09:18:44
Postat av: Madde

Frida - Ja, det hade vi också :) Det är klart att vi måste synas snart, blir ju iaf nyårsaftonskväll och det är ju inte så långt kvar! Kram



Helene - Nej då jobbet tar inte all min tid. Jag har minst lika mycket tid hemma med min kära familj! Hoppas du har det bra på semertern :) Kram

2009-12-28 @ 13:31:55
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vilken fin transportbur med leopardmönster!!!

Undrar så var den är köpt???

2011-01-18 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback