23 December!

Clementiner

Julskinka

Julklapp: Mössa + Halsduk

Nytt från HM

Ny / Gammal - Snygg / Söt


Idag har jag jobbat 07.00-16.00 och efter det åkte jag och min underbara prins upp till tjejen jag är kontaktperson åt och hennes familj. Vi lämnade över en julklapp till henne bestående av en rosa väska och ett gulligt rosa halsband med en änglaberlock. Sedan bjöds vi på glögg (starkglögg - usch vad starkt det var) och sen fick vi julklappar bestående av en mössa och en halsduk och Gabriel fick ett par vantar, allt var jättefint!

Idag hämtade jag även ut mitt paket från HM bestående av: en necessär, body lotion, en pinsette, två bruna ögonbrynsfärger, en svart/glittrig ögonskugga, en brun/glittrig ögonskugga, nagelset, mascara, eyeliner och ögonskuggsborstar + en marinblå/vit randig tröja (se bild nr:3).

Nu ikväll har min prins har lagat en julskinka och nu har han satt igång med tacosen som vi ska mumsa på ikväll, han är bäst! Jag är världens lyckligaste och Gabriel är min själsfrände! Varje dag med dig är underbar <3 Nu ska vi spela bingolotto och hoppas på att vinna miljoner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback