30 Augusti!

Nu är helgens jobbdagar över. Jag har jobbat med underbara Camilla och det är alltid lika kul. Igår var det meningen att vi skulle åka på bio med Frida och Andreas men alla platser var slut på både "Sommaren med Göran" och "Beck". Så istället blev det att vi fyra beställde mat prån Karls krog, jag tog en plankstek och den var himmelskt god! Det är alltid lika trevligt/roligt att vara med Frida och Anderas! Sedan hyrde vi en film på konsum som vi såg på uppe hos dem. Den hette "Kenny starfighter" och den var väl igen höjdare precis. Det var inte min typ av film men den var lite rolig till och från. Vi lånade lite filmer av dem och på kvällen/natten när vi kom hem kollade vi på "Som man bäddar..." Den var riktigt bra och jag ger den 8/10 i betyg!

Det blir istället att vi ska åka på "Sommaren med Göran" idag och nu har vi bokat biljetter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback