27 Augusti

Vecka 35!

Måndag - Då åkte jag och min älskling till Jönköping på eftermiddagen. Vi åt på Max, handlade på ica maxi och öb. Efter det åkte vi en sväng till Vicky och Micke. Det var trevligt, jag och Vicky kollade på "how i met your moter", "two and a half men" och "extreme home makeover" och grabbarna satt och kollade på datorn.

Tisdag -  Jag åkte till skolan 08.00 och var hemma igen vid ca 12.00. Jag letade upp alla svar i "lindrande vård" så jag fick lite gjort och sen var det kul att träffa sötnosarna Sandra och Sofia G! Klockan 14.45 gick vi ner till veterinären Klaus och vaccinerade Vanja, så om tre veckor ska hon ha sin andra vaccination. På kvällen åkte vi upp till Frida och Andreas. Vi hade med oss kex, vitlökssmör, riskakor, vin, öl, cider, glass och alkoholfritt vin till Frida som är gravid och till Gabriel som skulle köra hem. Det var super trevligt. På lördag ska vi fyra åka in till Jönköping och gå på bio.

Onsdag - Mysdag! Vi kröp ner i sängen och kollade på två filmer:  "Förbjuden förälskelse i revulotionens tid" och "Prinsess of thives". Kvällen bestod av att vi spelade super mario på datorn, jag hade nästan glömt bort hur underbart roligt det är att spela spel!

Torsdag(idag) - 27 = lön och det är alltid välkommet :) Idag tog vi en lång och skön sovmorgon. Sedan spelade vi lite super mario. Vi beställde hem ett par glasögon till Gabriel i förrgår och de anlände i brevlådan idag och de var supersnygga. Han är så sexig i glasögon min prins ;) Vi fick även hem kattlådan och matskålarna i rosa som jag hade beställt för någon vecka sedan, äntligen! Vi tog sedan mopeden i till jönköping och åkte förbi öb och handlade lite. Klockan 18.20 gick vi på bio och såg filmen "The proposal" med Sandra Bullock. Shiit vad bra den var, jag ger den 9 1/2-10/10. Den var rolig, romantisk och helt underbar. Den rekommenderar jag starkt!

Fredag & Lördag - Jobba 15.00-21.00 och 07.00-17.00

Söndag - Plugga och vara med mina älsklingar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback