18 Augusti!

Idag har jag hunnit med mkt. Vaknade runt 11.00 och åkte upp till Annika för att be om hjälp med att få ett tjänstgöringsintyg, det skulle komma på posten om någon dag. Jag behöver nämligen det när jag söker in till utbildningen i Skövde. Sedan kollade jag på tre avsnitt av "how i met your mother". Sedan lagade jag köttfärsrisotto och det blev smaskens. Sen tog vi en liten tripp ut i skogen och plockade kantareller och äpplen! När vi kom hem ränsade vi kantarellerna och förvällde dem. Sedan var det dax att börja tvätta. Efter det tog vi en sväng upp till Gabriels mormor och morfar och plockade krusbär som vi gjorde paj på när vi kom hem igen och de som blev över frös vi in. Vi ska åka dit en sväng imorgon igen och plocka fler. Sedan har jag även finslipat på mina sommar kurser och skickat in (Handledning + Människan socialt och kulturellt).

Imorgon ska jag göra färdigt ett arbete i Social omsorg tänkte jag. Jag ska verkligen inte göra som alla andra gånger och spara allt till någon dag innan så att man får stressa gärnet. Nej nu ska jag försöka göra lite varje dag förutom de dagarna då jag jobbar. Nu bakar Gabriel bröd, han är så duktig min älskling :)

Jag älskar min familj mest av allt <3 Love, love, love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback