17 Augusti!

Zeke!

Zeke, Kosmos & Vanja!


Idag var jag i skolan för första gången efter sommarlovet! Jag fick inte mkt gjort direkt, tycker det är lättare att plugga på kvällen. Sedan åkte jag, Sandra och Sofia och fikade innan det bar iväg hemåt igen, det var jättetrevligt! Vi bestämmde att vi ska åka till skolan på måndagar, det låter precis lagom att vara i skolan en dag i veckan.

I helgen ska jag jobba! Fredag 16.00-21.30, lördag 07.00-21.00, söndag 11.30-21.30. Så nu ska jag passa på att njuta av ledigheten fram tills på fredag med min underbara darling <3

Nu har jag precis ränsat kantarellerna vi plockade igår och Gabriel bakar bröd, det luktar ljuvligt här hemma! Imorgon ska jag gå upp tidigt för jag måste ringa och beställa en vaccinationstid åt lilla Vanja! Nu ikväll ska jag fylla i ansökningspappret om KY-utbildningen i Skövde och efter det måste jag skriva lite på mina skol-arbeten. Och efter det ska jag och min älskling kolla på några avsnitt av "how i met your mother". Man blir besatt av den underbara serien. Tur att jag är ledig imorgon för detta kommer bli en lång natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback