16 Augusti!

Dagen började med att jag steg upp vid 06.15, slängde på mig kläderna och åkte till jobbet. När jag slutade vid klockan fem åkte jag och Gabriel ut och plockade kantareller. Vi hittade som vanligt en hel del! Gabriel hittade en skiit stor! Sedan åkte vi en sväng till konsum och handlade ingredienser till "spagetti alla carbonara". Nu har vi precis duschat och ska strax krypa till kojs eftersom jag ska till skolan tidigt imorgon! Ska bli kul att träffa de underbara flickorna imorgon igen, (Sandra, Sofia, Sofia, Carina mfl.)

Igår var vi förresten på Mullsjö marknad. Jag fick ett fint halsband av min underbara prins!  På kvällen kom Micke och Vicky ut och hälsade på oss. Gabriel hade bakat en marängrulltårta som vi bjöd på och undertiden han bakade den gjorde jag daim/marshmallows glass! Efter fikat åkte vi fyra ut i skogen och plockade svamp. Det blev mörkt fort, sen började ösregna, ett tag var vi vilsna + att vi blev dygnsura! Men ändå hade vi det skojigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback