12 Augusti 2009!

Idag har jag jobbat 07.00-13.30. När jag kom hem från jobbet kollade jag och min älskling på några avsnitt av "how i met your mother". Sedan ringde mamma och Eline och frågade om de kunde komma hit och låna våran skrivare och det gjorde dom. Jag bakade en blåbärskaka som vi fikade med, den blev god!

Igår var vi inne i stan och kastrerade Zeke. Under tiden han var på djursjukhuset gick jag, min älskling och mamma och shoppade. Vi köpte nya gardiner, leksaker till bäbisarna, två coola skärbrädor, en ugnsform, en lampa, två krukor, ljuslycktor och serien "queer as folk". Sedan hämtade vi lillgubben och åkte hemåt. När vi kom hem stängde vi in oss med Zeke i sovrummet så att inte Kosmos och Vanja skulle börja busa med honom. Vi kollade på några avsnitt av "how i met your mother" och sen var det dags att sova!

I förra veckan var vi ute i Körlingared och träffade tjejen jag är kontaktperson åt + hennes mamma och pappa. Vi hade jätte trevligt! Vi fiskade, fikade och på hemvägen plockade vi en tredjedels ica kasse kantareller :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback