16 september

Idag är det 4:e dagen sockerfritt och igår började jag mitt nyttiga liv för att få bort de sista graviditetskilorna. Blev tipsad om en superbra kaloriräknar-app som heter "ShapeUp" + att jag och Alexandra kanske ska börja träna några dagar i veckan. Enligt mat dagboken man får fylla i ska jag ha nått mitt mål på en 15 veckors period :)
 
Idag har vi varit och lånat Jennys foto studio för att ta kort på våran lilla prinsessa. Och ikväll fick hon smaka på sin första smaksensation som blev ett fingerslick tzatsiki och hör och häpna hon gillade det ;) Imorgon ska hon även få testa en majskrok.
 
Igår var jag, Gabriel och Ebba och fikade/firade söta Leja som redan hunnit bli hela 3 år gammal :D Hon är verkligen en superhärlig tjej och får en alltid att skratta. Och Ebba älskar verkligen när hon busar och sjunger för henne.
 
Underbar helg som vanligt med min familj och bästa vänner <3


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Det bästa är ju att det funkar också! :) Jag hoppas att du vill och kan börja träna lite med mig, kör lugnt i början så ska vi nog tycka det är kul! :D

Kram på er <3

2012-09-18 @ 23:21:01
URL: http://moonangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback