28 Augusti!

En väldigt ledsam och sorgsen dag.
Finsaste kommentaren "Madeleine, du har verkligen hamnat rätt här i livet".
Blir alldeles rörd och mitt jobb är det bästa <3

Vårat supersnygga vinställ med plats för 38 flaskor!

I´m lovin it!

Nu ska vi åka till systembolaget i Habo och köpa några flaskor Casas Patronales!

Nu har jag bestämt mig!

ASPVIK Datorskåp!

Detta superbra skåp i nyskick köpte vi på Mullsjö loppis sidan på facebook idag för bara 400:- och på IKEA kostar det 1995:- Vilket kap :) Och sen fick vi även en fin barstol på köpet!

3-års dagen!

Idag fyller våran fina/gosiga/lurviga lilla prins år. Zeke var bland det första jag och Gabriel köpte när vi blev tillsammams och han har allt vad man kan önska sig av en katt. Han är så otroligt rolig, söt, busig och framförallt så är han superkelig mot folk han tycker om, dvs mig och Gabriel enbart :) Nu ligger han här vid datorn tätt intill mig och gosar som alltid. Jag ska köpa en stor kattställning som går enda upp till taket som våra små underbaringar ska få i present.

Idag har morsan varit på besök och vi har ätit och fikat gott som alltid när hon är här. Jag har verkligen världens bästa släktingar och familj!

6 Augusti!

Haft en mysig dag trots att jag har varit sjuk sen förra fredagen med feber, förkylning och halsont. Mamma överraskade oss med att komma hit med fika, mys! Gabriel har ikväll druckit vin och spillde ner båda honom och mig och gud vad vi skrattade, han är bara för rolig! Vilken toppen dag :) Imorgon ska vi åka till Hökensås och fiska med Malin och Mattias och hoppas på att få riktigt många firrar!

Vi såg förresten en riktigt bra film igårkväll, Practical magic med Sandra Bullock och Nicole Kidman.
Betyg: 9/10

Har fått en tid till att tatuera mig den 1 september, åhh vad jag längtar!

Tattoo!

Planerar för fullt för min kommande tatuering, jag ska göra en liknande på underarmen fast med en annan text. I Mullsjö finns det en studio som heter "Millans tattoo" och att döma av hennes bilder på andra tatueringar hon har gjort så är hon riktigt skicklig. Jag har skrivit till henne nu och frågat när hon har tid. Sen ska jag även göra en på armen, vristen och handleden framåt hösten :) Åhh vad jag längtar!

Vårat fina kök!

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1

Åhh vad jag längtar tills denna filmen kommer, då blir det att gå på biopremiären.

Världens bästa serie!

The Vampire Diaries är nu äntligen beställd och påväg hem till oss!

3-års dagen!

Den 18 Juli firade jag och Gabriel tre år tillsammans. Vi tog en sväng in till stan och gick på bio. Det känns som att vi har varit ihop hela livet, det känns iallafall som det var när vi blev tillsammans som att livet började på riktigt. Han är allt jag någonsin har drömt om och lite till. Det kan man verkligen säga var en dröm som blev sann för innan vi blev ett par drömmde jag om honom på nätterna och även när vi träffades tänkte jag ofta på hur mitt liv hade sett ut om det var han och jag. Han är ljuset i mitt liv som gör att alla dagar blir perfekta. Han är så otroligt snäll, fin och omtänksam. Han är rolig och får mig nästan alltid att skratta :) Bara jag tänker på honom blir jag alldeles varm inombords. Jag fick ett superduperfint guldhalsband av honom och han fick en Android Tablet PC och ett jättestort yatzy-spel av mig.

Kriminalserier som är riktigt bra!

Nu det senaste har vi kollat igenom alla Maria Wern, Irene Huss och Kommissarie Winter. Alla tre är mycket bra och de kan jag verkligen rekommendera! Nu har vi börjat kolla på Beck då det var ett bra tag sen man såg de gamla Beck-filmerna!

Semester i Köpenhamn!

I onsdags åkte vi tåget från Mullsjö till Köpenhamn för en tre-dagars semester. Väl framme gick vi upp till ströget och tog en öl och satt och njöt i solskenet. Sen gick vi till hotellet och checkade in och hotellrummet var supermysigt. Vi tog en vända tillbaka till gågatorna och shoppade hela dagen lång. Vi hann med en hel del under resans gång: Shopping, vi var på en superhäftig pub, resturang besök, strosade runt, åt röd korv som är bland det godaste som finns, danska vinerbröd med choklad, krogen, öl, vin, fotande, sen var vi även på tivolit en kväll och åkte en superläskig karusell som påminner om kanonen på liseberg fast denna var mycket värre. Det var en supermysig och härlig semester med min fina prins som är den bästa som finns och i höst bär det av till Helsingborg/Helsingör. Efter det Fredrikshamn och sedan ska vi åka en bussresa till något land som har vin provning. Sen ska vi även åka en båtresa till Tallin framöver!

I framtiden så funderar vi på att flytta till Helsingborg/Helsingör/Köpenhamn. Det skulle passa oss perfekt, det är som ett helt annat liv. Alla är glada, det är mkt folk och livet är som en fest ;)