3-års dagen!

Den 18 Juli firade jag och Gabriel tre år tillsammans. Vi tog en sväng in till stan och gick på bio. Det känns som att vi har varit ihop hela livet, det känns iallafall som det var när vi blev tillsammans som att livet började på riktigt. Han är allt jag någonsin har drömt om och lite till. Det kan man verkligen säga var en dröm som blev sann för innan vi blev ett par drömmde jag om honom på nätterna och även när vi träffades tänkte jag ofta på hur mitt liv hade sett ut om det var han och jag. Han är ljuset i mitt liv som gör att alla dagar blir perfekta. Han är så otroligt snäll, fin och omtänksam. Han är rolig och får mig nästan alltid att skratta :) Bara jag tänker på honom blir jag alldeles varm inombords. Jag fick ett superduperfint guldhalsband av honom och han fick en Android Tablet PC och ett jättestort yatzy-spel av mig.




Kommentarer

Postat av: karina

<3 <3 <3 ... vad gulliga ni är mot varandra.... vad roligt att ni ärså lyckliga tillsammans... :)

2011-08-28 @ 01:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback