Ebba Maria Grahn - 5 dagar



Kommentarer

Postat av: Berit Grahn

Vilken sötnos!!

2012-05-20 @ 20:09:11
Postat av: Jannike

Så söööt:)! Visste inte ens att du var gravid så blev lite chockad. Jodå allt är Ok med mig! Själv? Mycket nytt nu antar jag med en liten bebis:) Jag var lite i chocktillstånd de första 2 veckorna haha, amma amma o amma! Kram

2012-05-21 @ 09:41:59
URL: http://jankan18.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kevin är 4 år och Isabell är 1,5 år:)Gick förlossningen bra då? Jag var livrädd för förlossningen första gången,usch.

Hoppas att lilla Ebba mår bra ,o sover på kvällarna hehe:)De ändras så fort med. Passa på att njut nu de första veckorna för de växer sååå fort första månaderna:)Kram



2012-05-22 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback