Uppdate!

  • Jag har fått fast tjänst på mitt underbara jobb.
  • Vi ska snart få en ny familjemedlem.
  • I förra veckan träffade jag min barndomsvän Viktoria som jag inte träffat på 4 år, riktigt skoj.
  • Gabriel ska börja ta körkort och nu letar vi efter en snygg och bra bil.
  • Om ca en månad ska jag vara ledig från jobbet (kommer verkligen sakna alla mina fina arbetskamrater mfl.)
  • I onsdags var vi med Frida och Andreas i Ullared, toppendag.
  • I slutat av mars bär det av till Ullared igen med Alexandra, shopping kan man aldrig få för mkt av :)
  • Imorgon kommer min moster hem till oss och hälsar på.
  • Om en vecka blir det resturangbesök med alla arbetskamrater då en tjej i våran grupp ska sluta.
Ja listan kan göras lång men nu ska jag krypa ner jämte Kingen och drömma om mitt hjätegull som jobbar inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback