*Lycka*

Vad jag är lycklig, jag har världens finaste familj och världens finaste släktingar. Min uppväxt var mer än underbar och jag och min lillasyster hade allt vi någonsin behövde och lite till, en mamma och pappa som alltid ställde upp och som vi kunde prata om allt med och ha roligt tillsammans med, och så är det än idag. Gränna nummret visas på våran nummerpresentatör ca 4-5 ggr dagligen :) Gabriel är en dröm som blivit sann och han är den finaste killen på denna jord. Var dag med dig är perfekt och jag är så glad att du är min hjärtat. Vi har även världens finaste vänner. Jag har ett underbart jobb, där jag nu även fått fast tjänst :)
*Life is awesome*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback