8 Mars!

Igår var jag i stan med min fina mamma och hennes bästa vän. Vi åt god mat på Dal Baffo och sen bar det iväg till en massa butiker. Vi började med a6 och sen var vi på willys, biltema, djurmagasinet, city gross och ica maxi. Jag köpte hundmat, ett par jättefina skor, massa fika och till Gabriel köpte jag en lackspruta och två färgburkar då han ska lacka om våran säng-gavel + spegelbyrån i vitt. Vi ska även måla om sovrummet i någon mörk härlig färg, förmodligen mörk brunt eller mörk lila. Det kommer bli så snyggt!

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska vakna som har jobbat inatt, det är tråkigt att inte ha honom tätt inill sig på nätterna men vi får så mycket mer tid ihop med varandra på dagarna ;) Och det är perfekt!

Nu ska jag ut och pulsa i snön med Kingston, tur att någon uppskattar vädret iallafall :)

Var även inne en sväng på Specsavers Optik på a6 igår och där var de, de snyggaste glasögonen jag sett/testat, ska beställa synundersökning snarast och då ska jag köpa dem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback