Mkt underbar kväll!



Igår flyttade vi upp till Stallgatan och nu har vi världens bästa grannar, dvs Frida, Andreas och Leja! Det var jobbigt att flytta men vi fick faktiskt iordning i princip allting och det känns så skönt!

På kvällen hade vi party med girlsen Frida och Malin. Vi käkade tacos och drack vin och cider. En supermysig/kul och underbar kväll som måste göras om framöver! Jag älskar er tjejer!

Idag har jag och min älskling fixat iordning det sista och nu ikväll ska vi måla om i ett av de små rummen, det kommer bli så sjukt snyggt när allt är färdigt. Det känns toppen! Jag älskar dig Gabriel av hela mitt hjärta! Du och jag föralltid darling <3


Kommentarer

Postat av: Frida

Världens bästa Madde & Malin! Måste göra om de sart igen! ni är bäst tjejer! pösssss

2010-01-25 @ 07:35:49
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: sandra grahn

Madde! ååh, vad roligt att ni flyttat upp nu till erat nya HUS (stort som satan ju) och jag vill se hur du har det sen. älskar att se alla dina bilde ro de du skriver. jag sitter på jobbet nu, nattjobbet, och på söndag är det dags för mig och kim att flytta ihop. satan vad de tar tid att städa asså! längtar efter att få bli sambo, hur är allt i skolan? saknar dig. pusskram

2010-01-26 @ 00:10:40
Postat av: Madde

Hej underbara Sandra gumman. Det är klart att du ska komma upp och kolla någon dag, vi ska även ha en liten inflyttningsfest framöver som du självklart är bjuden till :) Ja, det tar skiiiit lång tid att städa. Jag måste komma ut och kolla hur ni har det i eran nya lya sen också! I skolan är allt bra, klasskompisarna är jättegoá och det verkar vara en superbra utbildning :) Jag saknar dig <3 Puss puss

2010-01-27 @ 21:03:22
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback