19 Januari!

Idag bar det av till Skövde vid 06.46 och jag började skolan vid 08.30. Skoldagen började med introduktion och sedan resten av dagen hade vi datorkunskap/kvalitetsarbete. På lunchrasten va jag och en mkt trevlig tjej och käkade på mcdonalds och det var smaskigt.

Nu ikväll har jag och Gabriel fått nyckeln till vårat radhus så vi har varit och börjat skruva ihop ett datorbord, hängt upp en hylla och fixat ben till gästsängen. Mer kunde vi inte göra idag för det lät som in i sjutton så vi var rädda att någon skulle banka på dörren och fråga vad vi höll på med egentligen! (22.30) Imorgon ska Malin hjälpa oss och köra lite kartonger och så, jag längtar längtar längtar verkligen tills imorgon. Jag vill att allt ska bli färdigt NU!

Natti natti alla goá!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback