Succéserien läggs ner!


Allt fler storserier går nu i graven





Säg den lycka som varar.

Allt fler succéserier i tv läggs nu i papperskorgen.

”Prison break” är senast ut i raden.

Den nuvarande säsongen av ”Prison break” blir den sista.

Tv-bolaget Fox har nu meddelat att serien läggs ned och att det inte blir fler avsnitt efter vårens omgång.

– Serien är inne på slutet nu. Vi vill sluta på topp, sade kanalens nöjeschef Kevin Reilly vid Television Critics Association-mässan i Los Angeles i tisdags, skriver Us Magazine.


Jaha, vad ska man säga? Nu finns det knappt inget bra kvar att se på tv.
Jag har alltid varit lite av en tv "narkoman", men sen jag blev tillsammans med Gabriel har det blivit mindre tv-tittande.
De programen jag följde under hösten var:
  •  Prison break
  •  Desperate housewives
  •  Förhäxad "repriser"
  •  Sex and the city "repriser"
  •  Ensam mamma söker
  •  Two and a half men, det roligaste programet ever. Love it!
Men när jag var mindre var det jättemkt bra på tv, ex.
  • Vänner och fiender
  • Vita lögner
  • Tre kronor
  • Skilda världar
  • Rederiet m.m.
Det som "alla" följde.
Vart har de riktigt bra svenska serierna tagit vägen?
Jag kan inte komma på en enda bra svensk serie som visas på tv nu!

Så tråkigt att Prison break läggs ner :(
Jag älskar den serien och har inte missat ett endaste avsnitt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback