Mitt 1:a inlägg!

Välkommen till min nya blogg!


Så vem är då jag?

Jo, jag är en tjej på 21 år som bor i en lägenhet på 64 kvm i centrala Mullsjö med min sambo Gabriel "Love of my life" och våra katter Kosmos & Zeke.
Jag läser till undersköterska på komvux, har tidigare läst barn & fritid på gymnasiet men har kommit på att jag trivs bättre med att jobba/hjälpa äldre människor. När jag inte går i skolan umgås jag med min sambo, leker med katterna, träffar vänner och shoppar, det mesta över internet. Skulle nog kalla mig själv shoppinggalen :) Jobbar även lite extra på ett demensboende där jag trivs jättebra :) som "fisken i vattnet".

Så vad kommer denna blogg att handla om?

Jo den kommer att innehålla mode, design, nätshopping, inköp, min vardag m.m.
Kolla gärna in och se vad min blogg har att erbjuda :)

/Madeleine



Kommentarer

Postat av: Mikkie

Skulle du inte ha häxan längre??

2009-01-09 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback